خرماداران
خرماداران

چرا خرماداران؟

نیازمندی‌های آنلاین رایگان

امروز را مقایسه کنید با زمانی که آگهی‌ها فقط چاپی و پولی بودند. یکی از مهم‌ترین مزایای خرماداران همین نیازمندی‌های آنلاین نامحدود و رایگان است. بر خلاف آگهی‌های چاپی، که علی‌رغم پرداخت هزینه بالا، مخاطب محدود در بازه زمانی کوتاه‌مدت داشتند، در خرماداران آگهی‌ها مخاطب گسترده در سرتاسر کشور دارند و به مدت ۳۰ روز پابرجا می‌مانند. بعلاوه قابل ویرایش و دارای ظرفیت انتشار عکس‌های متعدد هستند. در خانه و هر ساعت از شبانه‌روز امکان ارسال آگهی و یا جست و جو در خرماداران وجود دارد. کاربران می‌توانند آگهی‌های خود را تمدید کنند، دوباره به بالای صفحه برگردانند یا به آنها برچسب فوری بزنند.

خرید و فروش بدون واسطه

از اهداف اولیه و مهم سایت خرماداران، ترویج داد و ستد بین شهروندان، معامله مستقیم و بدون واسطه برای مردم بوده است. در نبود لایه‌های واسطه‌گری سنتی میان تولید کننده (باغ دار) و خریدار مانند عمده‌فروش‌ها، توزیع کنندگان و خرده‌فروش‌ها که ارزش افزوده‌ای برای مشتری تولید نمی‌کنند، کالاها به قیمت اصلی خود که ب مراتب پایین‌تر است به فروش می‌رسند.

سهولت دسترسی و استفاده

در سایت خرماداران تمامی آگهی‌ها به دقت بر اساس نوع خرما و شهرهای مختلف دسته‌بندی شده‌اند و از این جهت جست‌وجوی خرماهای مورد نظر به راحتی صورت می‌گیرد. برای مشاهده آگهی‌‌ها و خرید، کاربران حتی نیازی به ثبت‌نام کردن در سایت ندارند.  در تمامی ساعات شبانه‌روز امکان مشاهده و ارسال آگهی وجود دارد. بارگذاری اطلاعات نیز در خرماداران با سرعتی بالا صورت می‌گیرد. امکان تماس با فروشنده، در کنار هر آگهی فراهم شده و برقراری ارتباط با آگهی‌دهنده را تسهیل کرده است. اپلیکیشن موبایل خرماداران هم به مراتب کار را آسان‌تر کرده است. با یک گوشی در دست می‌توان انواع خرماها را خرید و فروش کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط